Skip to main content
Refund for Elle Zada Sam Syatilla Collection

Refund for Elle Zada Sam Syatilla Collection

178 signatures 72 to reach 250
W
wan n. signed
N
Nur A. signed
S
Someone signed
A
Amalina A. signed
S
Syarifah n. signed
S
Someone signed
Z
Zuraimi b. signed
M
MOHAMMAD T. signed
M
MUSLIM K. signed
M
masnisah m. signed
NS
Started by Nurazlin Supahid 10 years, 2 months ago

Refund request for Elle Zada Sam Syatilla Collection.

Major delay in delivering items ordered since early March.

ELLE ZADA is refusing to process refunds despite the major delay.

SESIAPA yang ingin turut serta untuk mengambil tindakkan terhadap pihak Elle Zada, sila sign petition ini.

TERIMA Kasih.

Semoga Allah mempermudahkan segala urusan kita..

Amin.


Updates

June 22, 2016

Seeing so many of you share the same frustration with Elle Zada gives me real hope that we can finally get our money back. It has been exhausting fighting this alone but now I know we are strong enough to hold them accountable.

Reached 100 supporters

June 22, 2016

140 Comments

H
Haryati Bt Mohd Anran How
10 years ago Featured

Product delayed causing us to spend nearly RM350 extra to get new baju raya for my husband and son. E-mails sent to Elle Zadavonly responded once. Never will I buy from nor reccommend this vendor to anyone.

K
Kmelya
10 years ago Featured

Elle Zada. Sy nak duit sy semula RM201. Sila refund ASAP sepertimana EZ minta duit ASAP masa pre order haritu. Wassap x seen langsung! DM x reply selepas minta refund. Call jgn harap nak berjawab. Sy dah meluat, dah fedup dengan servis EZ. TOLONG REFUND SEMULA DUIT SAYA!! DAN TOLONG REPLY SEMUA MSG2 CUSTOMERS.

S
Siti Atikah Hidzir
10 years ago Featured

saya bayar utk pakej silver pada 1 May 2016 sebanyak RM 8558.88 dan plan untuk berniaga di booth pada 17-19june. tapi sehingga habis saya open booth, still tak dapat sepenuhnya product dari ElleZada Butik.

L
Lina
10 years ago Featured

Delay penghantaran baju since tarikh asal awal bulan 5 hingga sekarang 21 Jun 2016 dengan perlbagai alasan yang tidak munasabah. Hanya 5 orang out of 30 orang yg telah mendapat baju setakat hari ini.

N
NorHidayah
10 years ago Featured

Tolong refund duit costumer.. Slh anda utk manage bkn slh agent.. Kenapa nk tarik komisen agent yang bersusah payah promote baju anda.. EZ naik sbb sam &syatilla sblm nie org x knl pun spe EZ.. Jgn bg lg janji manis kalau x mampu dh.. Klu x nama EZ xkan dikenali lg..

A
Ayuni Sarah Baharuddin
10 years ago Featured

Tempahan dari bulan april. Tapi masih tiada jawapan muktamad dan jalan penyelesaian. Janji berubah-berubah. Penangguhan demi penanguhan. Alasan demi alasan. Terasa seperti dipermainkan. Kami telah memberi beberapa peluang sebelum ini. Oleh itu mohon refund semula wang kami kerana kegagalan anda mengotakan janji.

W
wan norbaini
9 years ago

dah setahun, masih x direfund..alahai, tenang ke hati x refund duit orang..hmm

N
Nur Amalina Razali
9 years ago

Kes saya dah berlarutan dua tahun setengah kot.. Pihak EZ belum bayar harga stok tudung untuk grand opening boutique pada 2014

Help this petition grow

Share it with friends to help reach 250 signatures.

Your share link

Share directly