Seeing so many of you share the same frustration with Elle Zada gives me real hope that we can finally get our money back. It has been exhausting fighting this alone but now I know we are strong enough to hold them accountable.
Reached 100 supporters
June 22, 2016
140 Comments
H
Haryati Bt Mohd Anran How
10 years ago
Featured
Product delayed causing us to spend nearly RM350 extra to get new baju raya for my husband and son. E-mails sent to Elle Zadavonly responded once. Never will I buy from nor reccommend this vendor to anyone.
K
Kmelya
10 years ago
Featured
Elle Zada. Sy nak duit sy semula RM201. Sila refund ASAP sepertimana EZ minta duit ASAP masa pre order haritu.
Wassap x seen langsung! DM x reply selepas minta refund. Call jgn harap nak berjawab. Sy dah meluat, dah fedup dengan servis EZ. TOLONG REFUND SEMULA DUIT SAYA!!
DAN TOLONG REPLY SEMUA MSG2 CUSTOMERS.
S
Siti Atikah Hidzir
10 years ago
Featured
saya bayar utk pakej silver pada 1 May 2016 sebanyak RM 8558.88 dan plan untuk berniaga di booth pada 17-19june. tapi sehingga habis saya open booth, still tak dapat sepenuhnya product dari ElleZada Butik.
L
Lina
10 years ago
Featured
Delay penghantaran baju since tarikh asal awal bulan 5 hingga sekarang 21 Jun 2016 dengan perlbagai alasan yang tidak munasabah. Hanya 5 orang out of 30 orang yg telah mendapat baju setakat hari ini.
N
NorHidayah
10 years ago
Featured
Tolong refund duit costumer.. Slh anda utk manage bkn slh agent.. Kenapa nk tarik komisen agent yang bersusah payah promote baju anda.. EZ naik sbb sam &syatilla sblm nie org x knl pun spe EZ.. Jgn bg lg janji manis kalau x mampu dh.. Klu x nama EZ xkan dikenali lg..
A
Ayuni Sarah Baharuddin
10 years ago
Featured
Tempahan dari bulan april.
Tapi masih tiada jawapan muktamad dan jalan penyelesaian.
Janji berubah-berubah.
Penangguhan demi penanguhan.
Alasan demi alasan.
Terasa seperti dipermainkan.
Kami telah memberi beberapa peluang sebelum ini.
Oleh itu mohon refund semula wang kami kerana kegagalan anda mengotakan janji.
W
wan norbaini
9 years ago
dah setahun, masih x direfund..alahai, tenang ke hati x refund duit orang..hmm
N
Nur Amalina Razali
9 years ago
Kes saya dah berlarutan dua tahun setengah kot.. Pihak EZ belum bayar harga stok tudung untuk grand opening boutique pada 2014
Seeing so many of you share the same frustration with Elle Zada gives me real hope that we can finally get our money back. It has been exhausting fighting this alone but now I know we are strong enough to hold them accountable.
Reached 100 supporters
June 22, 2016
140 Comments
H
Haryati Bt Mohd Anran How
10 years ago
Featured
Product delayed causing us to spend nearly RM350 extra to get new baju raya for my husband and son. E-mails sent to Elle Zadavonly responded once. Never will I buy from nor reccommend this vendor to anyone.
K
Kmelya
10 years ago
Featured
Elle Zada. Sy nak duit sy semula RM201. Sila refund ASAP sepertimana EZ minta duit ASAP masa pre order haritu.
Wassap x seen langsung! DM x reply selepas minta refund. Call jgn harap nak berjawab. Sy dah meluat, dah fedup dengan servis EZ. TOLONG REFUND SEMULA DUIT SAYA!!
DAN TOLONG REPLY SEMUA MSG2 CUSTOMERS.
S
Siti Atikah Hidzir
10 years ago
Featured
saya bayar utk pakej silver pada 1 May 2016 sebanyak RM 8558.88 dan plan untuk berniaga di booth pada 17-19june. tapi sehingga habis saya open booth, still tak dapat sepenuhnya product dari ElleZada Butik.
L
Lina
10 years ago
Featured
Delay penghantaran baju since tarikh asal awal bulan 5 hingga sekarang 21 Jun 2016 dengan perlbagai alasan yang tidak munasabah. Hanya 5 orang out of 30 orang yg telah mendapat baju setakat hari ini.
N
NorHidayah
10 years ago
Featured
Tolong refund duit costumer.. Slh anda utk manage bkn slh agent.. Kenapa nk tarik komisen agent yang bersusah payah promote baju anda.. EZ naik sbb sam &syatilla sblm nie org x knl pun spe EZ.. Jgn bg lg janji manis kalau x mampu dh.. Klu x nama EZ xkan dikenali lg..
A
Ayuni Sarah Baharuddin
10 years ago
Featured
Tempahan dari bulan april.
Tapi masih tiada jawapan muktamad dan jalan penyelesaian.
Janji berubah-berubah.
Penangguhan demi penanguhan.
Alasan demi alasan.
Terasa seperti dipermainkan.
Kami telah memberi beberapa peluang sebelum ini.
Oleh itu mohon refund semula wang kami kerana kegagalan anda mengotakan janji.
W
wan norbaini
9 years ago
dah setahun, masih x direfund..alahai, tenang ke hati x refund duit orang..hmm
N
Nur Amalina Razali
9 years ago
Kes saya dah berlarutan dua tahun setengah kot.. Pihak EZ belum bayar harga stok tudung untuk grand opening boutique pada 2014
Product delayed causing us to spend nearly RM350 extra to get new baju raya for my husband and son. E-mails sent to Elle Zadavonly responded once. Never will I buy from nor reccommend this vendor to anyone.