dah setahun, masih x direfund..alahai, tenang ke hati x refund duit orang..hmm
N
Nur Amalina Razali
9 years ago
Kes saya dah berlarutan dua tahun setengah kot.. Pihak EZ belum bayar harga stok tudung untuk grand opening boutique pada 2014
A
Anonymous
9 years ago
Setiap bulan call butik mintak refund..janji nk refund siap bg tarikh..tp xde pn..kecewa sbb mintak duit sendiri mcm pengemis
S
Syarifah nur azia bt tuan safei
9 years ago
Sy belum dpt refund dr elle zada
A
Anonymous
9 years ago
ada ke patut sebulan lps raya call kita kata dah pos.. bila minta tracking number xle nak bagi..
Z
Zuraimi bin abdullah
9 years ago
Refund duit baju Melayu saya semula.rm179.00. no order 18000.
N
Nor Hashimah bt Hj Osman
9 years ago
Baki refund RM258 masih belum diterima. Alasan item fullfill. Sedngkan cust x dpt cukup item seperti yg tempahan awal. Janji nak bayar since julai. Janji lg hujung ogos.. N janji lg seblm raya. Plg mengejutkan nama saya dikeluarkan dr list refund atas alasan item fullfill. Pls refund baki saya. Tq
M
MOHAMMAD TAZIUDDIN BIN TUTUYOH
9 years ago
saya adalah seorang daripada pelanggan ellezada yang telah tertipu.
M
MUSLIM KAMARUDDIN
10 years ago
KAMI NAK HAK KAMI. KAMI TERANAYA.
A
Anonymous
10 years ago
Sy nk duit sy balik..
M
masnisah maseri
10 years ago
belum saya dapat refund lagi..janji hari tu before 2 ogos duit masuk acc,sampai sekarang masih blm dpt refund..
B
BADRUL AMIN BIN ROSLAN
10 years ago
Kita cuma hamba Allah S.W.T,ko takkan boleh lari mana.
H
Hasron wahab
10 years ago
Pls refund me asap
B
Black
10 years ago
Pray for ellezada
A
Anonymous
10 years ago
Semoga diberi pengajaran utk ellezada
N
Noor Hasliza Baharom
10 years ago
I want my money!!! My 1st experience with Elle Zada nothing much like a worst nightmare to me.... cukup2 lah pegang duit customer.. nama Elle Zada gah tp rupanya x segah namanya bila management gagal... tolong belajar dari butik lain yang masih baru tapi cekap managementnya.. kami tak pandang populariti tp kami salute integriti yg dijanjikan pd kami dan juga attitude pemiliknya... Elke Zada, sorry to say that u hv none of them for us to salute or even smile!!!
A
Anonymous
10 years ago
elle zada sucks
F
Fauzi jamaluddin
10 years ago
Dari bulan april sehingga sekarang( selepas raya) kami tidak mendapat sebarang produk ( baju melayu dan lain-lain) dan kami ingin menuntut kembali wang kami.
M
MOHD AZIZUL BIN KAMIRAN
10 years ago
Allah berkuasa..mahkluk tiada kuasa..
S
Syuhada Roki
10 years ago
Saya telah membayar sehelai shawl untuk ibu saya pada 16 Jun 2016 (reference number: 3277394087). Tolong berikan status pesanan itu atau bagi refund sahaja. Sekian, terima kasih.
dah setahun, masih x direfund..alahai, tenang ke hati x refund duit orang..hmm
Kes saya dah berlarutan dua tahun setengah kot.. Pihak EZ belum bayar harga stok tudung untuk grand opening boutique pada 2014
Setiap bulan call butik mintak refund..janji nk refund siap bg tarikh..tp xde pn..kecewa sbb mintak duit sendiri mcm pengemis
Sy belum dpt refund dr elle zada
ada ke patut sebulan lps raya call kita kata dah pos.. bila minta tracking number xle nak bagi..
Refund duit baju Melayu saya semula.rm179.00. no order 18000.
Baki refund RM258 masih belum diterima. Alasan item fullfill. Sedngkan cust x dpt cukup item seperti yg tempahan awal. Janji nak bayar since julai. Janji lg hujung ogos.. N janji lg seblm raya. Plg mengejutkan nama saya dikeluarkan dr list refund atas alasan item fullfill. Pls refund baki saya. Tq
saya adalah seorang daripada pelanggan ellezada yang telah tertipu.
KAMI NAK HAK KAMI. KAMI TERANAYA.
Sy nk duit sy balik..
belum saya dapat refund lagi..janji hari tu before 2 ogos duit masuk acc,sampai sekarang masih blm dpt refund..
Kita cuma hamba Allah S.W.T,ko takkan boleh lari mana.
Pls refund me asap
Pray for ellezada
Semoga diberi pengajaran utk ellezada
I want my money!!! My 1st experience with Elle Zada nothing much like a worst nightmare to me.... cukup2 lah pegang duit customer.. nama Elle Zada gah tp rupanya x segah namanya bila management gagal... tolong belajar dari butik lain yang masih baru tapi cekap managementnya.. kami tak pandang populariti tp kami salute integriti yg dijanjikan pd kami dan juga attitude pemiliknya... Elke Zada, sorry to say that u hv none of them for us to salute or even smile!!!
elle zada sucks
Dari bulan april sehingga sekarang( selepas raya) kami tidak mendapat sebarang produk ( baju melayu dan lain-lain) dan kami ingin menuntut kembali wang kami.
Allah berkuasa..mahkluk tiada kuasa..
Saya telah membayar sehelai shawl untuk ibu saya pada 16 Jun 2016 (reference number: 3277394087). Tolong berikan status pesanan itu atau bagi refund sahaja. Sekian, terima kasih.