Skip to main content

Refund for Elle Zada Sam Syatilla Collection

140 Comments

W
wan norbaini
9 years ago

dah setahun, masih x direfund..alahai, tenang ke hati x refund duit orang..hmm

N
Nur Amalina Razali
9 years ago

Kes saya dah berlarutan dua tahun setengah kot.. Pihak EZ belum bayar harga stok tudung untuk grand opening boutique pada 2014

A
Anonymous
9 years ago

Setiap bulan call butik mintak refund..janji nk refund siap bg tarikh..tp xde pn..kecewa sbb mintak duit sendiri mcm pengemis

S
Syarifah nur azia bt tuan safei
9 years ago

Sy belum dpt refund dr elle zada

A
Anonymous
9 years ago

ada ke patut sebulan lps raya call kita kata dah pos.. bila minta tracking number xle nak bagi..

Z
Zuraimi bin abdullah
9 years ago

Refund duit baju Melayu saya semula.rm179.00. no order 18000.

N
Nor Hashimah bt Hj Osman
9 years ago

Baki refund RM258 masih belum diterima. Alasan item fullfill. Sedngkan cust x dpt cukup item seperti yg tempahan awal. Janji nak bayar since julai. Janji lg hujung ogos.. N janji lg seblm raya. Plg mengejutkan nama saya dikeluarkan dr list refund atas alasan item fullfill. Pls refund baki saya. Tq

M
MOHAMMAD TAZIUDDIN BIN TUTUYOH
9 years ago

saya adalah seorang daripada pelanggan ellezada yang telah tertipu.

M
MUSLIM KAMARUDDIN
10 years ago

KAMI NAK HAK KAMI. KAMI TERANAYA.

A
Anonymous
10 years ago

Sy nk duit sy balik..

M
masnisah maseri
10 years ago

belum saya dapat refund lagi..janji hari tu before 2 ogos duit masuk acc,sampai sekarang masih blm dpt refund..

B
BADRUL AMIN BIN ROSLAN
10 years ago

Kita cuma hamba Allah S.W.T,ko takkan boleh lari mana.

H
Hasron wahab
10 years ago

Pls refund me asap

B
Black
10 years ago

Pray for ellezada

A
Anonymous
10 years ago

Semoga diberi pengajaran utk ellezada

N
Noor Hasliza Baharom
10 years ago

I want my money!!! My 1st experience with Elle Zada nothing much like a worst nightmare to me.... cukup2 lah pegang duit customer.. nama Elle Zada gah tp rupanya x segah namanya bila management gagal... tolong belajar dari butik lain yang masih baru tapi cekap managementnya.. kami tak pandang populariti tp kami salute integriti yg dijanjikan pd kami dan juga attitude pemiliknya... Elke Zada, sorry to say that u hv none of them for us to salute or even smile!!!

A
Anonymous
10 years ago

elle zada sucks

F
Fauzi jamaluddin
10 years ago

Dari bulan april sehingga sekarang( selepas raya) kami tidak mendapat sebarang produk ( baju melayu dan lain-lain) dan kami ingin menuntut kembali wang kami.

M
MOHD AZIZUL BIN KAMIRAN
10 years ago

Allah berkuasa..mahkluk tiada kuasa..

S
Syuhada Roki
10 years ago

Saya telah membayar sehelai shawl untuk ibu saya pada 16 Jun 2016 (reference number: 3277394087). Tolong berikan status pesanan itu atau bagi refund sahaja. Sekian, terima kasih.