Servis yang diberikan oleh ELLEZADA sangat tidak memuaskan.
N
NORLIZAYATI RAMLAN
10 years ago
Telah lama saya menyokong ELLEZADA sejak daripada design tudung pertama mereka... sepatutnya membenarkan pulangan wang bagi membolehkan pelanggan mencari pilihan lain yg lebih baik... PELANGGAN TIDAK SEHARUSNYA DIPERTANGGUNGJAWABKAN atas kesilapan pengurusan ELLEZADA... Pelanggan menanggung kerugian atas kelewatan pengeposan baju...!
A
Anonymous
10 years ago
Goodluck.
A
Ana
10 years ago
Ellezada tak transparent. Meletakkan kesalahan di bahu ejen. Mereka yg buat salah, ejen yg kena marah.
U should REFUND back all customer money!!
ORDER SINCE MAC BUT STIL TAK DAPAT BAJU .
CUSTOMER DAH MENGAMUK,
Menuntut hak hak customer saya untuk refund 100% tanpa menolak komisyen agent kerana kegagalan pihak ElleZada untuk menghantar barang pada waktu yg dijanjikan.
I
Ila
10 years ago
Bad services
A
Azmafatihah
10 years ago
Bad service
W
Wawa
10 years ago
Bad service ever!!menyesal join this project!! Cus yg x dpt brg, agen plak kena maki, owner boleh diam shj!
A
Anonymous
10 years ago
Please la Ellezada. Jangan buat kami mcm sampah. Kami nak baju kami dan baju customer kami. Jangan berjanji kalau x mampu tunaikan. Dah berbulan2 kami tunggu dgn sabar. Dan kali ni kami dh tak boleh sabar. Ellezada penipu. Tak jujur dgn Agent dan Customer.
Kami mahu refund dan tlg jgn melibatkan komisyen kami. Kami dh byk buang masa dgn Projek ini. Duit, wang ringgit dan tenaga kami perlu diganti...
Z
Zaatulhusna Zulkifli
10 years ago
Bad services... even a minute customr xmau tggu lg sbb nk balik kg dh...
N
Nurain
10 years ago
I have it black and white that you have agreed to refund - actually YOU are the one who suggested it.
N
Noorazila bt Sabran
10 years ago
bad.. bad.. bad service. just refund back our customer money~!
H
Haja Rahman
10 years ago
Meniaga betul2 jgn aniaya orang.semoga semua urusan dpermudahkan utk semua pihak.semoga pantas jumpa jalan penyelesaian
A
Anonymous
10 years ago
Ordered bulk orders with a friend since April but have not received ours
I
IZZAT
10 years ago
refund je la duit tu... menyampah la lps jnji, jnji...
S
Syarifah Mastura bt Syed Murthad
10 years ago
Saya telah order baju2 dari butik ini sejak April krn saya perlukan baju2 tersebut pada bulan Mei. Saya dijanjikan dgn berbagai tarikh sehingga saya hilang kepercayaan & meminta utk wang dikembalikan. Pihak butik berjanji akan refund secepat mungkin & berbagai tarikh utk refund diberi tetapi semuanya bohong semata. Saya rasa tertipu & mahu menuntut duit saya kembali.
N
Nor Fazdlinda Bt Sharuzaman
10 years ago
Pihak ElleZada tlng bertanggungjawab atas kelewatan brg-brg yg di alami...Kalau xdpt,tlng pulangkan semula refund customer sy..kami jauh di Sabah..
K
Kmelya
10 years ago
Elle zada pls refund
N
Nadia yazid
10 years ago
When the customer ask for a refund,dont force then to still take the products.because once they dont like it,it will never be.and aslo bevause of this,i need to refund my agent fees amount tn150 because of irresposnsible management of ellezada.im fed up withbyou guys.
Item tidak deliver setelah 3-4 bulan order.
Should refund the money due to major delayed
Servis yang diberikan oleh ELLEZADA sangat tidak memuaskan.
Telah lama saya menyokong ELLEZADA sejak daripada design tudung pertama mereka... sepatutnya membenarkan pulangan wang bagi membolehkan pelanggan mencari pilihan lain yg lebih baik... PELANGGAN TIDAK SEHARUSNYA DIPERTANGGUNGJAWABKAN atas kesilapan pengurusan ELLEZADA... Pelanggan menanggung kerugian atas kelewatan pengeposan baju...!
Goodluck.
Ellezada tak transparent. Meletakkan kesalahan di bahu ejen. Mereka yg buat salah, ejen yg kena marah. U should REFUND back all customer money!! ORDER SINCE MAC BUT STIL TAK DAPAT BAJU . CUSTOMER DAH MENGAMUK, Menuntut hak hak customer saya untuk refund 100% tanpa menolak komisyen agent kerana kegagalan pihak ElleZada untuk menghantar barang pada waktu yg dijanjikan.
Bad services
Bad service
Bad service ever!!menyesal join this project!! Cus yg x dpt brg, agen plak kena maki, owner boleh diam shj!
Please la Ellezada. Jangan buat kami mcm sampah. Kami nak baju kami dan baju customer kami. Jangan berjanji kalau x mampu tunaikan. Dah berbulan2 kami tunggu dgn sabar. Dan kali ni kami dh tak boleh sabar. Ellezada penipu. Tak jujur dgn Agent dan Customer. Kami mahu refund dan tlg jgn melibatkan komisyen kami. Kami dh byk buang masa dgn Projek ini. Duit, wang ringgit dan tenaga kami perlu diganti...
Bad services... even a minute customr xmau tggu lg sbb nk balik kg dh...
I have it black and white that you have agreed to refund - actually YOU are the one who suggested it.
bad.. bad.. bad service. just refund back our customer money~!
Meniaga betul2 jgn aniaya orang.semoga semua urusan dpermudahkan utk semua pihak.semoga pantas jumpa jalan penyelesaian
Ordered bulk orders with a friend since April but have not received ours
refund je la duit tu... menyampah la lps jnji, jnji...
Saya telah order baju2 dari butik ini sejak April krn saya perlukan baju2 tersebut pada bulan Mei. Saya dijanjikan dgn berbagai tarikh sehingga saya hilang kepercayaan & meminta utk wang dikembalikan. Pihak butik berjanji akan refund secepat mungkin & berbagai tarikh utk refund diberi tetapi semuanya bohong semata. Saya rasa tertipu & mahu menuntut duit saya kembali.
Pihak ElleZada tlng bertanggungjawab atas kelewatan brg-brg yg di alami...Kalau xdpt,tlng pulangkan semula refund customer sy..kami jauh di Sabah..
Elle zada pls refund
When the customer ask for a refund,dont force then to still take the products.because once they dont like it,it will never be.and aslo bevause of this,i need to refund my agent fees amount tn150 because of irresposnsible management of ellezada.im fed up withbyou guys.