Skip to main content

Refund for Elle Zada Sam Syatilla Collection

140 Comments

N
NorHidayah
10 years ago Featured

Tolong refund duit costumer.. Slh anda utk manage bkn slh agent.. Kenapa nk tarik komisen agent yang bersusah payah promote baju anda.. EZ naik sbb sam &syatilla sblm nie org x knl pun spe EZ.. Jgn bg lg janji manis kalau x mampu dh.. Klu x nama EZ xkan dikenali lg..

N
NIK HUSNI HARYATY BT NIK MOHD HU
10 years ago

ELLE ZADA KENA BERTANGGUNGJAWAB..KALAU TAK DPT HANTAR BAJU SEPERTI YG DIJANJIKAN REFUND BALIK DUIT...TANPA TOLAK KOMISYEN.

N
Nazri
10 years ago

Bad service

F
fizre
10 years ago

baju sampai sekarang x dapat2.. berapa lama lagi nak tunggu? x cukup ke berbulan sy tunggu baju tu.. dah bayar full kot. nak buat baju bukan buat rumah amik masa lama sgt ni. refund lah kalau xmampu nak buat. menyusahkan org je. menyesal order dgn ellezada

M
Muhamamad Iskandar Bin Zakaria
10 years ago

Saya nak minta refund. saya tahu baju tak akan sampai sebelum raya. sekarang dah tak cukup masa untuk elle zada post out baju2 tu.

A
Athirah Bt Mohamat
10 years ago

EZ terlalu banyak janji manis sehingga tidak menampakkan tanda2 akan meghilangkan permasalahan..duit komisyen juga tidak patut dipotong memandangkan kesalahan dari pihak butik sendiri..asyik melengah2kan baju yang sepatutnye kami dapat dari awal bulan 5..terlalu banyak kali menangguhkan penghantaran baju sehingga customer sendiri sudak muak untuk tunggu.

F
FATIMAH
10 years ago

saya order tgh april lagi sampai sekarang xde sampai baju.. bila tanya akan di pos akan di pos.. smpai skrg x pos2.. mohon refund duit saya. agent awk xde kaitan untuk refund, awk yg gagal delivery order bukan agent

A
Ayuni Sarah Baharuddin
10 years ago Featured

Tempahan dari bulan april. Tapi masih tiada jawapan muktamad dan jalan penyelesaian. Janji berubah-berubah. Penangguhan demi penanguhan. Alasan demi alasan. Terasa seperti dipermainkan. Kami telah memberi beberapa peluang sebelum ini. Oleh itu mohon refund semula wang kami kerana kegagalan anda mengotakan janji.

N
Nurazlin Supahid · petition starter
10 years ago

Customer ada hak untuk minta refund sebab barang pon belum tentu akan sampai. Sekarang da kesuntukkan masa. Nak pergi cari baju lain, perlukan masa & usaha.. Delivery ke Singapore makan masa... mungkin tak akan sampai sebelum raya. Ramai customer saya perlukan refund untuk beli baju lain.. Harap pihak Elle Zada ada hati perut, jgn nak fikirkan kerugian business anda atas kesilapan sendiri.. -agent dari SINGAPORE

M
mohd fahmi bin abdul kadir
10 years ago

Sy nk refund

Z
Zalina muda
10 years ago

Pre order n payment from march 2016 but till now, dah 20/6 i xdpt satu pun lg orders... Too many postage date changed... Mcm Tak professional jerrr ... Sedih n malu coz thought joined ngan big gun mcm ni would be champion but?????

N
Nor diyana che mat rudin
10 years ago

Refund refund!!! ktorg nk bli baju raya lain..sob sob

M
Mohamad Azhim
10 years ago

Tahniah EZ.

L
leen
10 years ago

Penat dah dgr janji manis elle zada. Lepas satu,satu tarikh yg diberitahu untuk pos brg2 cust. sampai sekarang sorag customer IzyanIzzatiun c dpt barang. Pls refund kalau x mampu. Refund now bukan refund ti e takbir raya. Cust nak cari baju raya lain. kegagalan projek dlm production baju xde kaitan dgn agent. So pls jangan memandai nak tolak komisyen agent utk bayar refund customer.

A
ain
10 years ago

refund!

C
che nor ashsikin che mat rudin
10 years ago

please do something. we are doing our best for this project,in the end nothing benefit to us

A
Anonymous
10 years ago

I want to make refund because i dont get my baju kurta since april until now

N
Nurul Huda
10 years ago

Menuntut hak untuk customers saya di mana pihak Elle Zada tak mampu nak penuhi seperti tarikh yang dijanjikan dan mempertahankan hak kami sebagai agent agar tidak ditolak komisen kami kerana perkara yang berlaku ini bukan disebabkan kesalahan agents tapi kesalahan pihak Elle Zada dan sepatutnya mereka kena bertanggungjawab 100% di dalam perkara ini dan bukannya meletakkan kesalahan pada orang lain.

P
Puteri abidin
10 years ago

I want my refund of Rm290,order no 18500

N
Noorain Azmi
10 years ago

Menuntut hak hak customer saya untuk refund 100% tampa menolak komisyen agent kerana kegagalan pihak ElleZada untuk menghantar barang pada waktu yg dijanjikan.