Skip to main content

Refund for Elle Zada Sam Syatilla Collection

140 Comments

N
Nur izzati syazwani
10 years ago

Aku menuntut janji.. Kerja mcm mn.. Sampai sekarang xboleh siapkan.. Kerjasama dengan org lain.. Jenama lain senang jer...bayaran da dibuat..sila buat secepat mungkin.. Berniaga biar berhikmah!

L
Lina
10 years ago Featured

Delay penghantaran baju since tarikh asal awal bulan 5 hingga sekarang 21 Jun 2016 dengan perlbagai alasan yang tidak munasabah. Hanya 5 orang out of 30 orang yg telah mendapat baju setakat hari ini.

A
Anonymous
10 years ago

Salam...maaf la boleh sy thu kenapa lewat daripada yg dijanjikan... kesian pada yg membuat tempahan.... jika ade masalah tlg bgthu supaya smua customer boleh menerima

H
HAIMEE BINTI BEGU
10 years ago

Tolong refund duit customer kalau baju xleh sampai sebelum raya.. Kasihan mengharap baju raya yang tiada..

N
Nurul Nadia Ashari
10 years ago

Customer sy nak refund!

A
asmia
10 years ago

menyesal oder dgn korg, baju buat pre order x dpt2 hmpir 3 bulan, ez sila refund duit sy!! org nk raya srnk dpt bju raya, tp sy sbliknya..

S
Skyjuice
10 years ago

Major delay, keeps postponing not professional at, a big loss to gold and silver agent

A
Anonymous
10 years ago

SILA UPDATE DELIVERY DATE UNTUK ORDER DI BAWAH!! #17973 date 11/4/16 - 3 HELAI BAJU MELAYU CHAMPION #18450 date 22/4/16 - 1 HELAI BAJU MELAYU KANAK-KANAK #17489 date 28/3/16 - 1 HELAI BAJU KURONG SULTANAH 1 HELAI BAJU MELAYU CHAMPION #19164 date 29/4/16 - 1 HELAI BAJU MELAYU CHAMPION #110201 date 24/5/16 - 1 HELAI BAJU MELAYU CHAMPION #17933 date 9/4/16 - 2 HELAI KURTA CHAMPION #18475 date 22/4/16 - 3 HELAI KURTA CHAMPION #18917 date 27/4/16 - 1 HELAI BAJU MELAYU CHAMPION, 1 HELAI KURTA CHAMPION #18746 date 26/4/16 - 2 HELAI SULTANAH CAPE JUBAH, 1 HELAI BAJU KURONG SULTANAH

A
Anonymous
10 years ago

Saya nak duit saya semula. Ellezada mungkir janji. Pulangkan RM348 duit saya!!

N
Norazwin Bt Hj Zam Zam
10 years ago

Berkobalirasi Dengan Artis Ternama Tapi "service" Tak Se Gah Nama Artis Tersebut. Owner Elle Zada Sila Mengaku Salah Sendiri & Jangan Asyik Salahkan Agen & Staf

S
shafiq
10 years ago

tipu n xda feedback dari pihal ellezada, barang masih tak pos

N
Nik azizah yusof
10 years ago

Ini details order sy dgn elle zada & tuntutan komisen sy sprt jumlah tertera dibawah ID Ahli: kr8551nf372 Order: #19445 30-Apr 1unit RM169  #19456 30-Apr 3unit RM387  #19463 30-Apr 1unit RM109  #19468 30-Apr 1unit RM109  Total Payout: RM174.80  Baki Payout: RM174.80

A
Ahmad zabidi mustafa
10 years ago

Penipu . Saya akan ambil tindakan serious dgn membuat aduan kpdnkk dan report polis company ni menipu

A
ayin
10 years ago

Pre order dari bulan 5 tapi sampai sekarang bayang pun tak muncul. Better refund so boleh beli baju lain. Tq

M
MARLIYANA BINTI MAHMUD
10 years ago

Salam .Saya agent sah ellezada .Saya tak puas hati dengan Ellezada punya management yang lepas tangan kepada agent dan customer .Mereka buat pre order start march 2016 .Dan janji akan membuat proses pengeposan pada 1may 2016 dan seterusnya mengikut batch .Tapi setelah 1may customer saya masih belom terima baju yang diorder .Order saya hampir 30pasang yang masih delay .Bila call tak jawab dan reject,saya email sbb nak refund utk customer tp tak reply .Jadi saya rasa terkilan dengan projek ellezada .Saya mahu ellezada bertanggungjawab keatas semua kerugian saya .iaitu cost talifon customer,cost ulang alik pegi ke kl untuk event diorg .Kos fbads yang sy melabur sebanyak rm200 selama 2bulan .Sekarang dimaklumkan jika customer ingin membuat refund maka duit komisen agent akan ditarik .SAYA TAK PUAS HATI ! Ini dikira meniaya agent dan kami semakin rugi dengan join projek yang ntah apa2 .Saya harap pihak encik dpt mempertimbangkan segala yg telah saya usul .Saya sama sekali tidak akan memulangkan komisen yang telah sy buat dengan pembeli .Mereka kena bertanggungjawab sepenuhnya keatas segala kelewatan dan wang yang telah customer buat pembayaran. SEKIAN TERIMA KASIH .

A
Anonymous
10 years ago

Kesalahan bermula dari top management. Puan CEO dan Tuan COO macam baling batu sembunyi tangan. Dan hanya pandai berkata2 dan menunding jari. Siap mengatakan orang lain negatif, tidak matang dan tiada jati diri. All those comments that came from them are just them speaking for themselves

H
Hamba allah
10 years ago

Time nk oder kena fast payment. Bila call xberjawab. Email pun berjanggut baru nak reply. Xmampu terima kritikan jangan nk ajar orang otak warna apa2..

C
Cikin
10 years ago

ElleZada gagal dalam delivery baju kpd customer dan CEO & COO sgt penting poket masing2 dan ejen tidak dibenarkan refund.

N
Nazrie
10 years ago

Sampai bile mahu tggu lg..raya nk dekat..kalau xmampu nk siapkan Baju tu...pulangkan duit aq balik

A
Adip
10 years ago

it so nice and good