Elle Zada. Sy nak duit sy semula RM201. Sila refund ASAP sepertimana EZ minta duit ASAP masa pre order haritu.
Wassap x seen langsung! DM x reply selepas minta refund. Call jgn harap nak berjawab. Sy dah meluat, dah fedup dengan servis EZ. TOLONG REFUND SEMULA DUIT SAYA!!
DAN TOLONG REPLY SEMUA MSG2 CUSTOMERS.
A
Anonymous
10 years ago
Elle Zada sgt angkuh dan takbur.Kelewatan EZ sediakan stok pakej saya juga membuatkan saya sgt stress dan bisness saya tidak berjalan dgn lancar. Sehingga hari ini hanya janji2 manis shj dan menipu tanpa henti. Saya mahu EZ pulangkan semula modal saya. EZ perlu bertanggungjawab terhadap tekanan emosi yg saya alami..kerugian yg saya tanggung dan lain-lain kos!!!
A
abby
10 years ago
Terrible management, no system, syok sendiri but plenty of excuses. Not up to par to handle mega project like this.
N
Nur zakiah
10 years ago
I want my rm117 back please!
S
Sanisah Huri
10 years ago
Saya benar benar kecewa, demi mementingkan keuntungan, kami agent2 yg jadi mangsa. Dok sibuk dengan billboard/marketing. Production lgsg tak produktif.
A
Anonymous
10 years ago
Stock letak kat sogo dulu, macam mana agent macam kita nak dapat!
R
Rosimah Abd Razak
10 years ago
Pulangkan duit customer saya jika xdapat hantar baju sebelum raya
Z
Zeenat Subair
10 years ago
Return us back our money
A
Anonymous
10 years ago
We want our refund since you can't deliver your promise. We don't need your clothes anymore, just return us our $.
A
Ayesya Bt Ariffin
10 years ago
Servis lembab...bj x sampai2 pre order dr bln april...
A
Aidah
10 years ago
Stupid managemnt...idiot
T
Taufik Zainal
10 years ago
1) Status Postage Order Dr Hujung Bulan 4 Sehingga 22Jun2016 Masih Belum Terima
19163,19437,18805,18908,18926,19029,19075,19137,19170,19213,19270,19428,19489,19560,19688,19738,19801,110037,110156,110324
2) Tarikh Postage Yang Dijanjikan Bertukar2 Melebihi 3 Kali.
3) Terlalu Banyak Janji Manis
4) Respon Lambat Dari Semua Saluran Fb, Group Fb, Phone & Whatsapp
5) Pay Out Agent Di Tarik Balik Jika Customer Refund Sangat2 Tidak Adil.
S
Siti Atikah Hidzir
10 years ago
Featured
saya bayar utk pakej silver pada 1 May 2016 sebanyak RM 8558.88 dan plan untuk berniaga di booth pada 17-19june. tapi sehingga habis saya open booth, still tak dapat sepenuhnya product dari ElleZada Butik.
N
nur
10 years ago
Stop all the nonsense and kasi balik duit customers yg da lama tunggu.
S
Siti azman
10 years ago
I only have 2 customers and yet EZ cant deliver as promised. EZ gave me assurance by giving me the tracking number but in the end, no details can be tracked. Customer still havent received. Message no reply, call no answer.
A
Ain Anis
10 years ago
buat bisnes x profesional langsung. Statement CEO & COO pun sangat berlagak. Tamak kejar sales tanpa menghiraukan agent2 yg dizalimi. Kami nak refund duit customer2 kami tanpa ditolak komisyen kerana ia bukan masalah kami, tapi pengurusan production & pihak syarikat. Serik sangat join dalam bisnes Elle Zada ni
S
Sharifah Mahfuzah
10 years ago
Just one comment on Elle Zada's instagram and I've been blocked from comment. But why???
N
NorHidayah
10 years ago
Hak pelanggan & agent.. Jgn memalukan nama Elle Zada
R
ROSMIRA BINTI JAMARUDI
10 years ago
DOA ORANG YANG TERANIAYA TERMAKBUL. PIHAK ELLE ZADA TOLONG JANGAN LEPAS TANGAN. JIKA BAJU TAK DAPAT DISERAHKAN KEPADA CUSTOMER TEPAT PADA WAKTUNYA, JUST REFUND, IN SHAA ALLAH MASALAH AKAN BERAKHIR. PIHAK ELLE ZADA JUGA TIDAK BERHAK MENARIK BALIK KOMISEN KEPADA AGENT. KAMI TELAH BERKORBAN MASA, TENAGA DAN WANG, SEMATA-MATA UNTUK MEMPROMOSIKAN BAJU ELLE ZADA. KAMI PENIAGA KECIL TERTINDAS. JANGAN KERANA TAMAK, KAMI YANG TERANIAYA.
Ellezada PENIPU!!! BAJU XDE REFUND X DPT
Elle Zada. Sy nak duit sy semula RM201. Sila refund ASAP sepertimana EZ minta duit ASAP masa pre order haritu. Wassap x seen langsung! DM x reply selepas minta refund. Call jgn harap nak berjawab. Sy dah meluat, dah fedup dengan servis EZ. TOLONG REFUND SEMULA DUIT SAYA!! DAN TOLONG REPLY SEMUA MSG2 CUSTOMERS.
Elle Zada sgt angkuh dan takbur.Kelewatan EZ sediakan stok pakej saya juga membuatkan saya sgt stress dan bisness saya tidak berjalan dgn lancar. Sehingga hari ini hanya janji2 manis shj dan menipu tanpa henti. Saya mahu EZ pulangkan semula modal saya. EZ perlu bertanggungjawab terhadap tekanan emosi yg saya alami..kerugian yg saya tanggung dan lain-lain kos!!!
Terrible management, no system, syok sendiri but plenty of excuses. Not up to par to handle mega project like this.
I want my rm117 back please!
Saya benar benar kecewa, demi mementingkan keuntungan, kami agent2 yg jadi mangsa. Dok sibuk dengan billboard/marketing. Production lgsg tak produktif.
Stock letak kat sogo dulu, macam mana agent macam kita nak dapat!
Pulangkan duit customer saya jika xdapat hantar baju sebelum raya
Return us back our money
We want our refund since you can't deliver your promise. We don't need your clothes anymore, just return us our $.
Servis lembab...bj x sampai2 pre order dr bln april...
Stupid managemnt...idiot
1) Status Postage Order Dr Hujung Bulan 4 Sehingga 22Jun2016 Masih Belum Terima 19163,19437,18805,18908,18926,19029,19075,19137,19170,19213,19270,19428,19489,19560,19688,19738,19801,110037,110156,110324 2) Tarikh Postage Yang Dijanjikan Bertukar2 Melebihi 3 Kali. 3) Terlalu Banyak Janji Manis 4) Respon Lambat Dari Semua Saluran Fb, Group Fb, Phone & Whatsapp 5) Pay Out Agent Di Tarik Balik Jika Customer Refund Sangat2 Tidak Adil.
saya bayar utk pakej silver pada 1 May 2016 sebanyak RM 8558.88 dan plan untuk berniaga di booth pada 17-19june. tapi sehingga habis saya open booth, still tak dapat sepenuhnya product dari ElleZada Butik.
Stop all the nonsense and kasi balik duit customers yg da lama tunggu.
I only have 2 customers and yet EZ cant deliver as promised. EZ gave me assurance by giving me the tracking number but in the end, no details can be tracked. Customer still havent received. Message no reply, call no answer.
buat bisnes x profesional langsung. Statement CEO & COO pun sangat berlagak. Tamak kejar sales tanpa menghiraukan agent2 yg dizalimi. Kami nak refund duit customer2 kami tanpa ditolak komisyen kerana ia bukan masalah kami, tapi pengurusan production & pihak syarikat. Serik sangat join dalam bisnes Elle Zada ni
Just one comment on Elle Zada's instagram and I've been blocked from comment. But why???
Hak pelanggan & agent.. Jgn memalukan nama Elle Zada
DOA ORANG YANG TERANIAYA TERMAKBUL. PIHAK ELLE ZADA TOLONG JANGAN LEPAS TANGAN. JIKA BAJU TAK DAPAT DISERAHKAN KEPADA CUSTOMER TEPAT PADA WAKTUNYA, JUST REFUND, IN SHAA ALLAH MASALAH AKAN BERAKHIR. PIHAK ELLE ZADA JUGA TIDAK BERHAK MENARIK BALIK KOMISEN KEPADA AGENT. KAMI TELAH BERKORBAN MASA, TENAGA DAN WANG, SEMATA-MATA UNTUK MEMPROMOSIKAN BAJU ELLE ZADA. KAMI PENIAGA KECIL TERTINDAS. JANGAN KERANA TAMAK, KAMI YANG TERANIAYA.