bad services, bad customer service and bad management.
S
Shaa
10 years ago
Semoga Allah permudahkan urusan mereka2 yg terlibat..aamiin..
A
Anonymous
10 years ago
Just refund your customer and agent.. pity them
S
Shazwana Ikhzam
10 years ago
Boikot elle zada
M
Muhammad Hafiz Bin Zainudin
10 years ago
Elle Zada kena refund saya RM119
F
Faezah
10 years ago
Kindly reimbursement my money and refund my customer money urgently!!! We want to use money to buy another clothes for Raya!! Pleaseeeeeee!!!!! urgent!!!!!
Please refer below details:-
#17824 & #18122 - i dah refund customer guna duit i dulu!Please refund RM354 to my account urgently!
Siti Faezah Binti Muhamadesan(agent) - RM354
7023420807
Cimb
#18431 - cancel & refund account customer urgently! -RM477
01090108140521
Acc CIMB
NUUR SYARINNA ZAINAL(18431)
#18112 & #18612 -cancel & refund customer urgently! - RM410
Agro Bank
2-00-6672-00007331-0
Marsuhila Binti Che Mahmood (18112 & 18612)
#17624 & #18166 -cancel & refund customer urgently! - RM517.00
Cimb
7035787144
Nurul shabihah ramly(17624 & 18166)
#19207 - 3 items has been collected at the boutique last Friday. Pending another 1 item need to post to customer urgently! (Dark Turquoise Kurta Champion)
S
Susianti
10 years ago
Elle Zada confirmation order: #19663
Please refund my RM266
A
Anonymous
10 years ago
Refund je la dh nak raya ni
K
Khairuddin Harun
10 years ago
Refund please..! Kami bukan banyak duit nak beli baju raya lain.. ada yang dah balik kampung x dapat datang butik nak mengamuk.. beli 2 helai preorder plak tu! Agen pun senyap jer dah! Elok kalau dapat saman kerugian lagi bagus pada owner ELLEZADA!
M
md safirul shafik
10 years ago
sila refund 19831
A
Anonymous
10 years ago
Hari ni dah 27hb..poslaju last 29hb. Habuk pon xnampak. kata nak pos 25hb tp hilang cmtu sja,tracking number pon xbagi. call xpernah dapat, email xpernah reply. mcmana ni?? baju raya 1 family aku tu!! raya nak pakai baju raya apa woi! nak refund ampa xmau bagi..tunggu la balasan tuhan atas dunia ni
KINDLY REFUND MY MONEY ON THE SPOT !!!!!
A
Affrizal Amran
10 years ago
Hari ni dah 27hb..poslaju last 29hb. Habuk pon xnampak. kata nak pos 25hb tp hilang cmtu sja,tracking number pon xbagi. call xpernah dapat, email xpernah reply. mcmana ni?? baju raya 1 family aku tu!! raya nak pakai baju raya apa woi! nak refund ampa xmau bagi..tunggu la balasan tuhan atas dunia ni
A
Alisya Aqil
10 years ago
elle zada please refund my money
K
Khusairy
10 years ago
Pls refund
A
Anonymous
10 years ago
Sy buat order dr bln april lg. Tp sampai hr ni belum sampai apa2 pon dr pihak elle zada. Ry dah xlama lg...bj tu nk pakai ry pertama. Rs malang sgt berurusniaga dgn elle zada. Elle zada akan lingkup kalu terus mcm ni.
Pls refund our money immediately..
Please,kami mahukan refund kami
bad services, bad customer service and bad management.
Semoga Allah permudahkan urusan mereka2 yg terlibat..aamiin..
Just refund your customer and agent.. pity them
Boikot elle zada
Elle Zada kena refund saya RM119
Kindly reimbursement my money and refund my customer money urgently!!! We want to use money to buy another clothes for Raya!! Pleaseeeeeee!!!!! urgent!!!!! Please refer below details:- #17824 & #18122 - i dah refund customer guna duit i dulu!Please refund RM354 to my account urgently! Siti Faezah Binti Muhamadesan(agent) - RM354 7023420807 Cimb #18431 - cancel & refund account customer urgently! -RM477 01090108140521 Acc CIMB NUUR SYARINNA ZAINAL(18431) #18112 & #18612 -cancel & refund customer urgently! - RM410 Agro Bank 2-00-6672-00007331-0 Marsuhila Binti Che Mahmood (18112 & 18612) #17624 & #18166 -cancel & refund customer urgently! - RM517.00 Cimb 7035787144 Nurul shabihah ramly(17624 & 18166) #19207 - 3 items has been collected at the boutique last Friday. Pending another 1 item need to post to customer urgently! (Dark Turquoise Kurta Champion)
Elle Zada confirmation order: #19663 Please refund my RM266
Refund je la dh nak raya ni
Refund please..! Kami bukan banyak duit nak beli baju raya lain.. ada yang dah balik kampung x dapat datang butik nak mengamuk.. beli 2 helai preorder plak tu! Agen pun senyap jer dah! Elok kalau dapat saman kerugian lagi bagus pada owner ELLEZADA!
sila refund 19831
Hari ni dah 27hb..poslaju last 29hb. Habuk pon xnampak. kata nak pos 25hb tp hilang cmtu sja,tracking number pon xbagi. call xpernah dapat, email xpernah reply. mcmana ni?? baju raya 1 family aku tu!! raya nak pakai baju raya apa woi! nak refund ampa xmau bagi..tunggu la balasan tuhan atas dunia ni KINDLY REFUND MY MONEY ON THE SPOT !!!!!
Hari ni dah 27hb..poslaju last 29hb. Habuk pon xnampak. kata nak pos 25hb tp hilang cmtu sja,tracking number pon xbagi. call xpernah dapat, email xpernah reply. mcmana ni?? baju raya 1 family aku tu!! raya nak pakai baju raya apa woi! nak refund ampa xmau bagi..tunggu la balasan tuhan atas dunia ni
elle zada please refund my money
Pls refund
Sy buat order dr bln april lg. Tp sampai hr ni belum sampai apa2 pon dr pihak elle zada. Ry dah xlama lg...bj tu nk pakai ry pertama. Rs malang sgt berurusniaga dgn elle zada. Elle zada akan lingkup kalu terus mcm ni.
Kindly refund our money back ella zada.
Ellezada butik penipu.. puihhh
PO #19582 Amount to refund:RM900