Product delayed causing us to spend nearly RM350 extra to get new baju raya for my husband and son. E-mails sent to Elle Zadavonly responded once. Never will I buy from nor reccommend this vendor to anyone.
J
JAZLINA BT ABD JALIL
10 years ago
Pls refund order 110272 .rm608
M
Mazlin binti seman
10 years ago
I want my money back!!!
E
elza azri
10 years ago
sampai hari ni raya ketiga takda status lagi psl refund . baju pun x dapat lagi mohon pihak amek tindakan laa . pubdekayam
M
Mohd fairuz
10 years ago
Order no #110022
A
Anonymous
10 years ago
Boycott elle zada
M
Mohd Syafiq Iqbal b Mohammad
10 years ago
I had order 2 pieces of Baju melayu worth RM 388 on 23-5-2016. Until now I don't receive any ordered items as promised.
H
Hafizi
10 years ago
Please refund my order #19963.
A
Anonymous
10 years ago
Tolong jangan makan duit haram.
J
Jaja redzuan
10 years ago
Semoga Allah terima doa org yg teraniaya
N
NOOR ASHIDAH NGAH
10 years ago
Pulangkan blik duit cust..bln baik ari baik ni xbaik mkn duit yg org xhalal dunia akhirat.anda btudung labuh,tutup litup...jgn dsbbkan prangai anda insan2 lain yg berimej spt anda kne tempiasnye...
H
Hachr Yunus
10 years ago
Please refund duit customer especially agent yang bantu dapatkan sale. And stop gunakam agama untuk justify segalanya.
N
Nurul adiba binti hashim
10 years ago
Please refund me ASAP
M
MAWARINI IBRAHIM
10 years ago
Assalamualaikum tuab.
Dilampirkan emel yang saya hantar ke [email protected] pada hari Jumaat 1 Julai 2016.
"Saya, Mawarini Binti Ibrahim, ingin tahu apa status 'total refund' untuk saya seperti yang telah dijanjikan oleh Cik Dhia, Pengurus Khidmat Pelanggan merangkap adik tuan dan puan pada hari Ahad petang 26 Jun 2016 antara jam 4 pm hingga 5 pm.
Untuk makluman tuan dan puan, Cik Dhia telah bersunguh-sungguh janji pada saya yang tuan dan puan akan mulakan proses 'refund' jam 4 pm hari Ahad tersebut. Untuk pengetahuan tuan dan puan, jumlah keseluruhan bayaran saya kepada ELLEZADA berjumlah RM2,829.00 sahaja.
Sehingga sekarang saya masih belum terima sebarang respon terkini sama ada melalui emel, telefon dan mesej facebook rasmi ELLEZADA
terutama setelah saya hantar beberapa mesej kepada tuan dan puan melalui laman rasmi facebook ELLEZADAmengenai status 'full refund' tersebut untuk pesanan saya 1. No. 19673 (4 pasang baju) jumlah telah dibayar RM876.00 sahaja dan 2. Pesanan saya no. 19641 (15 pasang baju) jumlah telah dibayar RM1,953.00 sahaja.
Oleh demikian saya mohon kerjasama tuan dan puan sila 'update' saya segera tentang status terbaru 'full refund' untuk semua pesanan saya tersebut. Sekian, terima kasih."
Saya harap sangat petition ini dapat bantu semua pelanggan termasuk saya dan juga semua agen yang masih belum dapat 'full refund' dari Puan Elliyin & Encik Shahzada. Sekian, terima kasih. Wassalam.
R
Rozita
10 years ago
Please refund to singapore dropship !
A
AZ
10 years ago
JUSTICE FOR AGENTS & CUSTOMERS!
F
Farah Kamalia bt Zakaria
10 years ago
Just a help. Hpefully semua brjln lancar☺️
Q
qaiyum
10 years ago
Harap mana yang betul mana yang salah akan terbukti tidak lama lagi. Amin
I
Idzahafsah Idris
10 years ago
Justice for customer
N
Nurul nadiah bt abd ghani
10 years ago
Order no sya 18104..elle zada perlu refund sya RM226..sya bt preorder utk raya bkn selepas raya..
Product delayed causing us to spend nearly RM350 extra to get new baju raya for my husband and son. E-mails sent to Elle Zadavonly responded once. Never will I buy from nor reccommend this vendor to anyone.
Pls refund order 110272 .rm608
I want my money back!!!
sampai hari ni raya ketiga takda status lagi psl refund . baju pun x dapat lagi mohon pihak amek tindakan laa . pubdekayam
Order no #110022
Boycott elle zada
I had order 2 pieces of Baju melayu worth RM 388 on 23-5-2016. Until now I don't receive any ordered items as promised.
Please refund my order #19963.
Tolong jangan makan duit haram.
Semoga Allah terima doa org yg teraniaya
Pulangkan blik duit cust..bln baik ari baik ni xbaik mkn duit yg org xhalal dunia akhirat.anda btudung labuh,tutup litup...jgn dsbbkan prangai anda insan2 lain yg berimej spt anda kne tempiasnye...
Please refund duit customer especially agent yang bantu dapatkan sale. And stop gunakam agama untuk justify segalanya.
Please refund me ASAP
Assalamualaikum tuab. Dilampirkan emel yang saya hantar ke [email protected] pada hari Jumaat 1 Julai 2016. "Saya, Mawarini Binti Ibrahim, ingin tahu apa status 'total refund' untuk saya seperti yang telah dijanjikan oleh Cik Dhia, Pengurus Khidmat Pelanggan merangkap adik tuan dan puan pada hari Ahad petang 26 Jun 2016 antara jam 4 pm hingga 5 pm. Untuk makluman tuan dan puan, Cik Dhia telah bersunguh-sungguh janji pada saya yang tuan dan puan akan mulakan proses 'refund' jam 4 pm hari Ahad tersebut. Untuk pengetahuan tuan dan puan, jumlah keseluruhan bayaran saya kepada ELLEZADA berjumlah RM2,829.00 sahaja. Sehingga sekarang saya masih belum terima sebarang respon terkini sama ada melalui emel, telefon dan mesej facebook rasmi ELLEZADA terutama setelah saya hantar beberapa mesej kepada tuan dan puan melalui laman rasmi facebook ELLEZADAmengenai status 'full refund' tersebut untuk pesanan saya 1. No. 19673 (4 pasang baju) jumlah telah dibayar RM876.00 sahaja dan 2. Pesanan saya no. 19641 (15 pasang baju) jumlah telah dibayar RM1,953.00 sahaja. Oleh demikian saya mohon kerjasama tuan dan puan sila 'update' saya segera tentang status terbaru 'full refund' untuk semua pesanan saya tersebut. Sekian, terima kasih." Saya harap sangat petition ini dapat bantu semua pelanggan termasuk saya dan juga semua agen yang masih belum dapat 'full refund' dari Puan Elliyin & Encik Shahzada. Sekian, terima kasih. Wassalam.
Please refund to singapore dropship !
JUSTICE FOR AGENTS & CUSTOMERS!
Just a help. Hpefully semua brjln lancar☺️
Harap mana yang betul mana yang salah akan terbukti tidak lama lagi. Amin
Justice for customer
Order no sya 18104..elle zada perlu refund sya RM226..sya bt preorder utk raya bkn selepas raya..