Nak mak cik abc balik !!!! Mak cik tak buat apa salah
F
Farouq
8 years ago
Tak patut tarik rezeki seseorang hanya kerana kesilapan kecil
Y
Yaya
8 years ago
Tak patut owner buat camtu. Disgusting
R
Raihana
8 years ago
Tindakan owner terlalu terburu-buru, berfikir sebelum bertindak. Berfikir dengan waras sikit.
A
afif
8 years ago
hidup mak cik ABC
A
Awi Burhanuddin
8 years ago
Kembalikan abc
M
Muqry
8 years ago
Tak baik oo buat cemni
A
ASNAWI BIN MOHAMAD NASIR
8 years ago
Kembalikan kedai makcik kuih tu..
A
Ammar
8 years ago
saya sayang cekodok pisang
N
Natasha
8 years ago
Pulangkan
A
Anonymous
8 years ago
Kembalikan ABC ..
A
Annesw
8 years ago
Nak nak cucoq sedap.
F
Fakrul
8 years ago
Sorry aq terpksa gitaw hmpa the hard truth.
Sebelum ni ada gak beberapa students yg try boikot cafe c. Aq sja smbg dgn tauke kaf c. Hmpa taw dia ckp apa? "Hmph, biaq la dpa nk boikot pown. Nnti mai gak sibuk beli air. Dpa smbg ja lebih"
Believe it or not. Dh ada beberapa student dok boikot dn cari cra nk tukaq cafe staff untuk staff dpn. Kita kena ramai complain baru org atas ambik tindakan. Makanan pown x seimbang.
M
Musaddiq
8 years ago
Kembalikan makcik tuu.. Apa yg nak dengki sgt .. Makcik tlg sesama masyarakat .. Buat baik kpd org msti akan dpt kebaikan balik nnti . Kalau dengki dan sbgainya smstinya akan dpt balasannya nnti .. Lagi satu bukan senang nk cari kuih muih yg jual semurah makcik tu
Kami nak makcik ABC balik
Bring back Mak cik ABC!!!
Panggil balik makcik tue ! Kami nak balik cucuq !
Murah dan bersih..
kembalikan abc yg murah
Nak mak cik abc balik !!!! Mak cik tak buat apa salah
Tak patut tarik rezeki seseorang hanya kerana kesilapan kecil
Tak patut owner buat camtu. Disgusting
Tindakan owner terlalu terburu-buru, berfikir sebelum bertindak. Berfikir dengan waras sikit.
hidup mak cik ABC
Kembalikan abc
Tak baik oo buat cemni
Kembalikan kedai makcik kuih tu..
saya sayang cekodok pisang
Pulangkan
Kembalikan ABC ..
Nak nak cucoq sedap.
Sorry aq terpksa gitaw hmpa the hard truth. Sebelum ni ada gak beberapa students yg try boikot cafe c. Aq sja smbg dgn tauke kaf c. Hmpa taw dia ckp apa? "Hmph, biaq la dpa nk boikot pown. Nnti mai gak sibuk beli air. Dpa smbg ja lebih" Believe it or not. Dh ada beberapa student dok boikot dn cari cra nk tukaq cafe staff untuk staff dpn. Kita kena ramai complain baru org atas ambik tindakan. Makanan pown x seimbang.
Kembalikan makcik tuu.. Apa yg nak dengki sgt .. Makcik tlg sesama masyarakat .. Buat baik kpd org msti akan dpt kebaikan balik nnti . Kalau dengki dan sbgainya smstinya akan dpt balasannya nnti .. Lagi satu bukan senang nk cari kuih muih yg jual semurah makcik tu
Nak ABC