S syud 3 years ago Melibatkan orang atas ..penginayaan pada subcon,payment tak bayar...kerja kena jalan..mohon turun kan ceo or board yang tak beretika
A Azeera 3 years ago Pecah amanah, tak berpegang pada janji, kroni kuat, jaga org2 terpilih ja. Rasuah!
I Ili Afifah 3 years ago So sick of this country drama. All of a sudden LRT not functioning and all. So, how to go and back from work? No brain??
A Aniq Azfar 3 years ago Rombak semula BOD PRASARANA bagi dekat yang muda proaktif and aggressive for a decission maker bukan buat kerja lst minit maci***
ceo or board tak ada intergriti rasuah dan hold payment subcon
Pengurusan yang telus & berintegriti
Its time
Melibatkan orang atas ..penginayaan pada subcon,payment tak bayar...kerja kena jalan..mohon turun kan ceo or board yang tak beretika
sial
Step down immediately
Please be a responsible person.
Rot to hell pls
Pls resign
We deserve better public transport!
Please resign. Have some shame
7 days to fix this??
Pecah amanah, tak berpegang pada janji, kroni kuat, jaga org2 terpilih ja. Rasuah!
Step down step down
Lrt svcs must be improved and wth better mntnce
So sick of this country drama. All of a sudden LRT not functioning and all. So, how to go and back from work? No brain??
Rombak semula BOD PRASARANA bagi dekat yang muda proaktif and aggressive for a decission maker bukan buat kerja lst minit maci***
I rely heavily on public transport, I hope there will be a change for this
Letak Jawatan!
Sila letak jawatan...