17 Comments
Laiba k bina group m jaan hi ni hai bhai
Mujhy b add kro group m
Wapis lao usy warna m b leave kr rhi hu
Yar itna drama q kr rhy ho sab add kro usy wapis
Laiba k bina chat bore ho rhi hai wapis lao usy
PLZ ADD HER BACK SHE IS SO FUNNY
Asad chutia
Ghalib film dekhi AAP nee?
Asad 50 percent mera
Asad land
Asad Rand
11
Whatever they say
69
Laiba k bina group m jaan hi ni hai bhai
Mujhy b add kro group m
Wapis lao usy warna m b leave kr rhi hu
Yar itna drama q kr rhy ho sab add kro usy wapis
Laiba k bina chat bore ho rhi hai wapis lao usy
PLZ ADD HER BACK SHE IS SO FUNNY
Asad chutia
Ghalib film dekhi AAP nee?
Asad 50 percent mera
Asad land
Asad land
Asad Rand
11
11
11
Whatever they say
69